بالابر کالسکه ای

این نوع بالابرها بر روی یک کالسکه نصب میشوند و می توانند در طول پل های جرثقیل حرکت عرضی نمایند.بالابر کالسکه ای جهت استفاده برروی جرثقیل های سقفی دوپل، جرثقیل های دروازه ای و نیم دروازه ای قابل استفاده میباشد.بالابرهای مذکور دارای سیستم حدی روتاری سوئیچ جهت حرکت بالابری می باشد، همچنین وجود سیستم (over load) مکانیکی جهت جلوگیری از باربری بیش از حد تنظیم شده از ویژگیهای این محصول می باشد.

معرفی بالابر کالسکه ای

بالابر کالسکه ای راه حل ایده آل برای صنایع و شرکت هایی است که به دنبال به حداقل رساندن زمان جابجایی بار هستند.

بالابر کالسکه ای زمان جابجایی بار را بهینه می کند ، از نظر ارگونومی فرآیندها را بهبود می بخشد و فرایندهای تولید را افزایش می دهد ، علاوه بر این که ایمنی کارگران را نیز فراهم می کند ، زیرا خودکارسازی روند بلند کردن بارها از آسیب های احتمالی آنها جلوگیری می کند.

بالابر کالسکه ای از فولاد ضد زنگ ، با مقاومت بالا که ظرفیت آن تا 200 کیلوگرم است ، با یک سیستم الکتریکی کنترل شده توسط یک جعبه کنترل که در کنار آسانسور واگن برقی وصل شده و نصب شده است ، همچنین دارای یک دکمه است و یک دکمه اضطراری دو سوئیچ محدود کننده میکرو نیز قرار گرفته است، تولید شده است.

ویژگی بالابر کالسکه ای

با در نظر گرفتن ایمنی ، بالابر کالسکه ای دارای یک شبکه محافظ و یک در با سنسور مغناطیسی است. کل ساختار تجهیزات از فولاد ضد زنگ ساخته شده است که یک ماده مقاوم است و  دوام زیادی را ارائه می دهد. خودکارسازی این فرآیند انعطاف پذیری و بهره وری بیشتری را در پی دارد.