به کدام نوع جرثقیل احتیاج دارید

به کدام نوع جرثقیل احتیاج دارید؟

به کدام نوع جرثقیل احتیاج دارید

جرثقیل ها می توانند محل کار شما را ایمن نگه دارند ، زیرا میزان کار دستی مورد نیاز برای انجام کارهای سنگین را از بین می برند.قبل از انتخاب جرثقیل سقفی فاکتورهای مهمی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود ، از جمله ظرفیت بار مورد نظر شما ، درجه بندی خدمات ، اجزای مکانیکی و الکتریکی ، کنترل از راه دور و همچنین عوامل محوری و محدودیت های تاسیسات شما که شامل اندازه ساختمان ، موانع ، نصب ، بازرسی و نگهداری پیشگیرانه است.

در اینجا چند مورد از محبوب ترین انواع جرثقیل سقفی ، عملکردها و مزایا آنها آورده شده است تا بتوانید تصمیم گیری کنید که به کدام نوع جرثقیل سقفی برای پروژه بعدی خود در آینده احتیاج دارید.هر جرثقیل دارای ویژگی های کلیدی خاص خود است ، بنابراین درک توانایی های هر یک و همچنین نحوه طراحی آن مهم است.

جرثقیل پل

جرثقیل سقفی تک پل

یک جرثقیل پل بین دو تکیه گاه مرتفع قرار دارد و در طراحی های آن می توان از جرثقیل های پل دو تایی و جرثقیل های تک پل نام برد.جرثقیل های پل در حال اجرا ، برای مقابله با بارهای سنگین و هنگامی که مواد باید با سرعت بالا حمل شوند ، استفاده می شوند.اگر شغل شما به سرعت کار بالا یا به جابجایی مکرر یک بار بزرگ نیاز دارد ، یک جرثقیل دو پل ، انتخاب بهینه است.جرثقیل های تک پل وزن سبک تر و انعطاف پذیری بیشتری نسبت به جرثقیل های دو پل دارند.

جرثقیل دروازه ای

جرثقیل های دروازه ای ظاهر و عملکردی مانند جرثقیل های پل دارند ، با این تفاوت که دارای پاهایی هستند که تا روی زمین کشیده می شوند و از بار پشتیبانی می کنند.جرثقیل دروازه ای کاملاً از خود پشتیبانی می کند و مانند جرثقیل های پل نیازی به باند بلند ندارد.این نوع جرثقیل معمولا در مواردی که نمی توان ستونها و تیرهای کامل را نصب کرد تا از جرثقیل پل استفاده شود ، استفاده می شود.

جرثقیل سقفی مونوریل

جرثقیل سقفی مونوریل

جرثقیل های مونوریل جرثقیل هایی هستند که معمولاً در خطوط مونتاژ یافت می شوند.جرثقیل های مونوریل برای فرآیندهایی ایده آل هستند که شما مجبور به بلند کردن و جابجایی محصولات در یک مسیر ثابت هستید ، که شامل فرآیندهای رنگ آمیزی ، انتقال مواد اولیه به ایستگاه های کاری یا عملیات انبار و غیره است.

آنها برای انتقال اشیاء بزرگ از یک قسمت تأسیسات به قسمت دیگر ، استفاده می شوند.یعنی به جای اینکه کارمندان شما مجبور شوند قطعات سنگین را بلند و جابجا کنند ، جرثقیل این کار را انجام می دهد.این می تواند به کاهش فشارهای جسمی کارکنان شما کمک کند و احتمال آسیب های طولانی مدت ناشی از بلند کردن و جابجایی محصولات را کاهش دهد.

چند نکته ای که زمان خرید جرثقیل سقفی باید در نظر بگیرید:

  • حداکثر ظرفیت باری که بلند می کنید چقدر است.
  • جرثقیل چه وظیفه ای دارد.این چند بار در روز استفاده می شود.
  • آیا به کنترل از راه دور نیاز دارید؟
  • آیا به جرثقیل جدید نیاز دارید یا خرید جرثقیل دست دوم کافی است؟

قیمت جرثقیل سقفی

قیمت جرثقیل سقفی

همانطور که همه ما می دانیم ، قیمت جرثقیل سقفی برای مشتریان و تولید کنندگان از اهمیت حیاتی برخوردار است.مشتریان خواهان خرید محصولات مقرون به صرفه هستند و تولید کنندگان جرثقیل سقفی باید رقابت را با قیمت مناسب حفظ کنند.

در واقع ، قیمت جرثقیل سقفی با بسیاری از عوامل مرتبط است ، برخی از جنبه ها را حتی تولید کنندگان جرثقیل نمی توانند کنترل کنند ، مانند هزینه مواد ، نرخ ارز بین المللی و غیره.علاوه بر این ، ظرفیت بلند کردن ، طول دهانه ، ارتفاع بلند کردن و غیره می تواند قیمت جرثقیل سقفی را بسیار تحت تأثیر قرار دهد.اگر می خواهید در مورد قیمت جرثقیل سقفی اطلاعات بیشتری کسب کنید با آوا صنعت ارتباط برقرار کنید.

4 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *