راهنمای خرید جرثقیل سقفی

راهنمای خرید جرثقیل سقفی

راهنمای خرید جرثقیل سقفی

جرثقیل های سقفی برای جابجایی انواع مواد در انواع محیط ها استفاده می شوند.چه برای اولین بار جرثقیل بخرید و چه یک جرثقیل را جایگزین می کنید ، وقت بگذارید تا هدف دقیق آن و خدماتی را که انتظار می رود انجام دهد را بررسی کنید.در این مقاله ما به چند نکته برای خرید جرثقیل سقفی خواهیم پرداخت.

خرید سیستم جرثقیل سقفی یک سرمایه گذاری طولانی مدت است که می تواند به طور چشمگیری عملیات را بهبود بخشد ، تولید را ساده کند و ایمنی کارگران را افزایش دهد.انتخاب بهترین سیستم برای برنامه و امکانات شما در نهایت باعث صرفه جویی در هزینه شما در آینده خواهد شد.با این حال ، انتخاب جرثقیل مناسب می تواند طاقت فرسا و گیج کننده باشد ، اما ما می توانیم با ارائه اطلاعات مهمی که به شما در انتخاب صحیح و بهترین سرمایه گذاری ممکن کمک می کند ، روند آن را کمی آسان کنیم.

جرثقیل های سقفی در چندین پیکربندی موجود است ، جرثقیل باید متناسب با کاربرد شما انتخاب شود.

مشاوره خرید جرثقیل سقفی

ظرفیت بار مورد نیاز شما چقدر است؟

قبل از شروع تحقیق یا خرید جرثقیل جدید ، باید نحوه استفاده از آن و ظرفیت وزن مورد نیاز را مشخص کنید.حداکثر وزن برنامه شما نباید از ظرفیت بالابر جرثقیل شما بیشتر باشد.حداکثر بارها را در نظر بگیرید و تعداد بارهای بلند شده در هر ساعت و هر شیفت را تخمین بزنید.تعداد شیفت های روز و تعداد روزهای هفته را تخمین بزنید.فاصله معمولی که بار طی می کند و سرعت آن را تخمین بزنید.سپس از این اطلاعات برای انتخاب جرثقیل مناسب استفاده کنید.

انتخاب جرثقیل نامناسب برای برنامه شما می تواند یک اشتباه خطرناک ، ناکارآمد و هزینه بر باشد.به عنوان مثال کار با یک جرثقیل بالاتر از ظرفیت بارگذاری آن بسیار خطرناک است و می تواند به سیستم جدید شما آسیب جدی برساند.اطمینان حاصل کنید که حداکثر وزن مورد نیاز برنامه شما کمتر از ظرفیت بارگذاری جرثقیل است.

انواع جرثقیل سقفی

بدیهی است که نوع مناسب جرثقیل باید در نظر گرفته شود.چندین مورد برای انتخاب وجود دارد از جمله جرثقیل های پل ، جرثقیل مونوریل ، جرثقیل های دروازه ای ، جرثقیل ایستگاه کاری و جرثقیل جیب.پیدا کردن یک مورد مناسب برای انجام کارها مهم است.جرثقیل سقفی یک سرمایه گذاری قابل توجه است ، به همین دلیل انجام تحقیقات خود برای یافتن مناسب ترین نوع برای مشاغل و کارمندان مهم است.

داشتن درک درستی از نحوه کار هر نوع جرثقیل سقفی ، نحوه استفاده و مزایای مختلف آنها به شما ایده بهتری از جرثقیل مورد نیاز خود می دهد.برای این منظور مقاله انواع مختلف جرثقیل سقفی کدامند را بخوانید.

اجزای ساختاری

بیشتر جرثقیل های سقفی از صفحات فولادی جوش داده شده یا مقاطع آلومینیومی ساخته می شوند.هرچه فولاد بیشتر باشد ، جرثقیل سنگین تر است.طبقه بندی خدمات خود را در نظر بگیرید و آن را با نوع جرثقیل مورد علاقه خود برای خرید مقایسه کنید.

در حالی که جرثقیل های دروازه ای آلومینیومی برای کاربردهای سبک و قابلیت حمل کامل طراحی شده اند ، یک جرثقیل دروازه ای فولادی ظرفیت بارگذاری بالاتری را فراهم می کند و برای کاربردهای سنگین تر طراحی شده است.درک این گزینه ها به شما کمک می کند تا بهترین انتخاب را برای عملکرد خود داشته باشید.

جرثقیل سقفی

تولیدکننده جرثقیل

حالا که نوع جرثقیل مناسب با نیاز خود را شناسایی کردید ، مرحله بعدی تصمیم گیری درباره تولید کننده است.ابتدا می خواهید چند سازنده جرثقیل سقفی را در نظر بگیرید و با آنها ارتباط برقرار کنید.شما باید درک کاملی از تولید کننده و توانایی های آنها داشته باشید.

نصب و مونتاژ

مونتاژ و نصب جرثقیل سقفی شما ممکن است به تجهیزات خاصی نیاز داشته باشد و در بیشتر موارد ممکن است ، یک مهندس یا فرد واجد شرایط به بررسی پشتیبانی ساختاری تاسیسات شما نیاز داشته باشد.

بازرسی و نگهداری

هنگامی که جرثقیل سقفی را انتخاب و نصب کردید ، مالک مسئول چندین عامل دیگر است که به استفاده و نگهداری مناسب آن مربوط می شود.قبل از خرید سیستم ، با تامین کننده خود درباره شرایط نگهداری صحبت کنید تا مطمئن شوید از مسئولیت های خود آگاه هستید.نیاز به نگهداری بسته به نوع تجهیزات بالابر نصب شده متفاوت خواهد بود.

هنگامی که جرثقیل شما به درستی نصب و آزمایش شد ، تهیه و دنبال کردن یک برنامه دقیق نگهداری و بازرسی برای اطمینان از رضایت طولانی مدت از سرمایه گذاری در زمینه حمل و نقل مواد ضروری است.

ما در شرکت آوا صنعت مهر انواع مختلفی از جرثقیل ها را برای فروش متناسب با محیط کار منحصر به فرد شما در اختیار داریم.ما سخت کار می کنیم تا فقط بهترین و با کیفیت ترین تجهیزات حمل و نقل مواد را در بازار ارائه دهیم.اگر می خواهید جرثقیل سقفی به تأسیسات خود اضافه کنید یا به اطلاعات بیشتری نیاز دارید ، در صورت تمایل با ما در تماس بگیرید ما خوشحال می شویم که به شما کمک کنیم!

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *