صنعت جرثقیل سازی

مزایای جرثقیل آوا

در عصر حاضر جرثقیل تجهیزی جدایی ناپذیر از صنعت و خط تولید محسوب می شود.

طراحان به فکر ساخت جرثقیل های قویترو در عین حال سبک ترند تا بتوانند پاسخگوی نیازهای خاص صنعت باشد.با توجه به سروکار داشتن جرثقیل و تجهیزات بالابری با جان انسان ها اینگونه تجهیزات در زمره تجهیزات پرخطر قرار گرفته اند و بخش عمده سوانح و حوادث مرگبار سایت ها به جرثقیل ها بر می گردد که در عین حال خسارات مالی سنگینی به همراه دارد.

با توجه به این مساله بررسی دقیق تامین کننده و قطعات مورد استفاده در محصول از اهمیت خاصی برخوردار می باشد.

شرکت آواصنعت در حال حاضر در ساخت بالابرها از موتور گیربکس های اروپایی که مخصوص استفاده در بالابرهای برقی طراحی و ساخت شده اند، در محصولات خویش استفاده می نماید.

کلیه چرخ دنده های استفاده شده در این گیربکس ها با پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا ساخته شده و تمامی چرخ دنده ها تا محور آخر توسط دستگاه های به روز و مدرن سنگ دنده ، پرداخت شده اند. این مطلب دوام و ماندگاری گیربکس ها را درطول مدت عمر مفید جرثقیل تضمین می نماید. همچنین طراحی گیربکس های بالابری به نحوه ای انجام شده است که امکان هیچ گونه عدم هم محوری در شافت خروجی گیربکس و محور درام وجود نداشته باشد. وجود چنین عیبی سایش دنده های هزار خاری درام و نهایتاً سقوط بار را به همراه خواهد داشت.

گیربکس های استفاده شده در حرکت طولی و عرضی بصورت معلق و آویزان می باشند به گونه ای که در هنگام حرکت نیروهای وارد به چرخ دنده ها آسیبی وارد نمی آورد. همچنین گیربکس ها بصورت هالوشفت بوده و برروی شافت خروجی چرخ سوار می گردد. کلیه حرکت های بالابری ، عرضی و طولی با درایو کنترل سرعت (invertor) راه اندازی می گردد که باعث راه اندازی و توقف نرم در همه حرکت ها ، عدم سایش لنت و در دسترس بودن سرعت های متنوع (قابل تغییر) میگردد و همچنین اتلاف انرژی برق را فوق العاده پایین می آورد.
کلیه موتورهای مورد استفاده شده در محصولات این شرکت از نوع کلاس IE2 و IE3 می باشد که نسل جدید موتور های ساخته شده می باشد که با توجه به توان موتور ها بازدهی آنها حدود 30 الی 40 درصد بیش تر از موتور های نسل اول می باشد.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *