ریموت جرثقیل

3 مزیت داشتن سیستم کنترل از راه دور جرثقیل

مقدمه ای بر سیستم کنترل از راه دور جرثقیل

اگر یک سیستم جرثقیل در کارخانه خود نصب کرده اید، احتمالا از سطح کارایی که به کارخانه شما آورده شده است، بسیار راضی هستید.جرثقیل های سقفی عالی هستند!آنها فوق العاده قابل اعتمادند ، کارکردن نسبتاً آسانی دارند و قابلیت های حرکتی را ارائه می دهند که اپراتورهای لیفتراک فقط می توانند رویای آن را داشته باشند.

با این حال، مانند بسیاری از چیزهای زندگی، آنها همیشه می توانند بهتر شوند.این امر به ویژه در صورتی صادق است که جرثقیل سقفی شما دارای سیستم کنترل از راه دور رادیویی نباشد.در این مقاله با سه مزیت برتر داشتن کنترل از راه دور جرثقیل در کارخانه تولیدی خود آشنا خواهید شد.این سه مزیت تنها مزایایی هستند که باید به آنها اهمیت دهید، زیرا بیشترین تأثیر را بر تجارت شما خواهند گذاشت.

افزایش ایمنی کارگران

در حالی که انواع جرثقیل سقفی بسیار ایمن تر از سایر اشکال تجهیزات باربری سنگین هستند، اما همچنان می توانند خطرناک باشند.کارمندی که از روش‌های عملیاتی مناسب استفاده نمی‌کند، یا دید او به دلیل حجم کار کاهش می‌یابد، به راحتی می‌تواند خود را در معرض آسیب جدی یا مرگ قرار دهد.

کنترل از راه دور جرثقیل امکان دو مزیت ایمنی عمده را فراهم می کند.

  • کارگر به حجم کار نزدیک نیست.
  • دید کارگران افزایش می یابد.

هر دوی این مزایا ایمنی شخصی کارگر را افزایش می‌دهند، که نه تنها برای کارگر، بلکه برای کارفرما نیز بسیار خوب است.بطور کلی میتوان گفت با حذف اپراتور از منطقه ، ایمنی افزایش می یابد و تصادفات کاهش می یابد.

کنترل های رادیویی به اپراتور اجازه می دهد تا جرثقیل را از یک مکان دور کنترل کند.این به آنها این توانایی را می دهد که در حین حرکت از نقاط خطرناک و خطرات سقوط اجتناب کنند.این نه تنها به ایمن نگه داشتن اپراتور کمک می کند، بلکه از سایر کارگران در منطقه نیز محافظت می کند و به جلوگیری از آسیب به تجهیزات اطراف و خود بار کمک می کند.

سیستم ریموت کنترل جرثقیل

افزایش بهره وری

جرثقیل های مجهز به کنترل رادیویی ابزار بسیار کارآمدی هستند.آنها معمولاً به دلیل افزایش دید ، به یک کارگر اجازه می دهند تا کار دو یا سه نفر را انجام دهد.سیستم‌ های کنترل از راه دور جرثقیل نه تنها امکان جابجایی آسان‌تر ، بلکه امکان فرآیند بهتری را نیز فراهم می‌کنند.

همانطور که قبلا ذکر شد، کنترل های رادیویی می توانند تحرک اپراتور را بهبود بخشند.این نه تنها ایمنی را افزایش می دهد، بلکه می تواند زمان چرخه را نیز کاهش دهد.اپراتور به تجهیزات دارای آویز متصل نیست، بنابراین آنها می توانند در سراسر تأسیسات حرکت کنند تا تولید را به طور کارآمد حفظ کنند.

عملیاتی که برای انجام کار به ماشین های متعدد نیاز دارد ، می تواند چالش برانگیز باشد.کنترل های رادیویی به یک اپراتور اجازه می دهد تا به راحتی چندین جرثقیل و بالابر را به طور همزمان و بدون نیاز به سیم بین تجهیزات ، کنترل کند.اکنون، یک اپراتور می تواند به طور ایمن و موثر عملیاتی را انجام دهد که به چندین اپراتور با استفاده از کنترل های سیمی نیاز دارد.

افزایش سود کسب و کار

نمی توانم به شما بگویم که سیستم های کنترل از راه دور سود کسب و کار شما را به میزان X دلار در سال افزایش می دهند، زیرا هرکسی که ادعا می کند این کار را انجام می دهد ، یا از درون و بیرون کسب و کار شما را می شناسد ، یا سعی دارد چیزی به شما بفروشد.

چیزی که می توانم به شما بگویم این است که سیستم کنترل از راه دور جرثقیل به کسب و کار شما فرصتی برای افزایش سود می دهد.این می تواند با کاهش تعداد کارگران مورد نیاز برای انجام یک کار، جلوگیری از آسیب های محل کار که تولید را کند می کند، یا با کارآمدتر کردن فرآیندهای تولید ، باعث افزایش سود شما شود.فقط یکی از این موارد می تواند سود شرکت شما را افزایش دهد یا هزینه های آن را کاهش دهد.

جرثقیل سقفی

نتیجه

در حال حاضر، شما یک درس کوچک داشته اید و مزایای کلیدی سیستم های کنترل از راه دور جرثقیل و اینکه چگونه می توانند تجارت شما را ایمن تر و سودآورتر کنند را درک کرده اید.

ممکن است همچنان سوالات زیر را از داشته باشید:

  • چگونه می توانم سیستم کنترل از راه دور جرثقیل را راه اندازی کنم؟
  • قیمت سیستم ریموت کنترل جرثقیل چقدر است؟
  • آیا نصب دردسرساز خواهد بود؟

برای پاسخ به برخی از سوالاتی که به طور خاص بر تجارت شما تأثیر می گذارد، می توانید با یک نماینده فروش ما در شرکت آوا صنعت تماس بگیرید.آنها قادر خواهند بود به نیازهای شما دسترسی داشته باشند و بهترین راه حل را برای کسب و کارتان ارائه دهند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *