قیمت جرثقیل سقفی

قیمت جرثقیل سقفی؛ بررسی عوامل مؤثر در خرید

قیمت جرثقیل سقفی، جرثقیل دروازه ای، انواع جرثقیل ها برای کارهای فوق سنگین، یکی از موارد مهم هنگام خرید این تجهیزات صنعتی است. روزانه صدها مشتری در سراسر جهان برای خرید جرثقیل سقفی و دروازه ای اقدام می کنند، و در اکثر موارد ترجیح می دهند محصولاتی باکیفیت عالی و قیمت های مناسب را تهیه کنند. واقعیت این است که سیستم قیمت گذاری انواع جرثقیل صنعتی، پیچیده است و عوامل مختلفی بر روی آن تأثیر دارند.

در یک نگاه کلی، قیمت یک جرثقیل سقفی به فاکتورهایی از جمله موقعیت مکانی تولید کننده جرثقیل، نوع و دفعات استفاده از آن، ظرفیت جرثقیل بستگی دارد. یک تولید کننده خوب جرثقیل، بهترین طراحی را برای محصولات خود به کار می گیرد و استفاده از فناوری های روز، بر اساس تحقیقات بازار خواهد بود.

ما در این مطلب تصمیم داریم درباره عوامل مؤثر بر روی قیمت جرثقیل سقفی صحبت کنیم و اطلاعات بیشتری را در مورد انواع و ظرفیت های جرثقیل توضیح دهیم. چنانچه تصمیم به خرید جرثقیل دروازه ای، جرثقیل بازویی، جرثقیل سقفی یا سایر مدل ها دارید، کافیست با کارشناسان فروش تماس بگیرید. قبل از همه، پیشنهاد می کنیم ما را تا انتهای این مطلب با جرثقیل اصفهان همراه باشید.

چه عواملی بر قیمت جرثقیل سقفی تأثیر دارند؟

  • نوع و حجم کار با جرثقیل در یک صنعت
  • نیازهای کارفرما به گسترش کار با جرثقیل سقفی
  • مساحت موجود برای نصب ریل ها و تیرک های کناری جرثقیل
  • تعداد دفعات استفاده از جرثقیل در طول یک روز یا یک ماه
  • ارتفاع حدودی که جرثقیل باید بار را حمل کند
  • طول مسافتی که جرثقیل باید آن را برای حمل بار، طی نماید
  • الزامات جانبی برای نصب و بهره برداری جرثقیل سقفی

هنگام خرید جرثقیل سقفی باید به موارد فوق دقت داشته باشید و همین عوامل، قیمت ها را تحت تأثیر قرار می دهد. این نوع جرثقیل ها از قطعات پیچیده ای تشکیل شده اند که همگی در راستای درست کار کردن جرثقیل عمل می کنند. این محصولات، تجهیزاتی کاملاً مهندسی شده هستند و بر اساس نیاز یک صنعت مورد استفاده قرار می گیرند.

به خاطر داشته باشید یکی از نکات مهم در خرید یکی از انواع جرثقیل های سقفی، اندازه دهانه جرثقیل است، که آن را با فاصله بین ریل ها تعریف می کنیم. این فاصله، تأثیر زیادی در قیمت نهایی این تجهیزات دارد؛ چرا که باعث می شود متریال بیشتری در ساخت تیرک های کناری و ریل ها به کار برود و در نتیجه، وزن جرثقیل، افزایش می یابد. طبیعتاً جرثقیل سنگین تر و بزرگ تر، گران قیمت است.

قیمت جرثقیل سقفی

قیمت جرثقیل سقفی

بیشتر بخوانید: خرید جرثقیل بازویی

جرثقیل سقفی را متناسب با محیط کار، خریداری کنید

یکی از عوامل مؤثر در قیمت جرثقیل سقفی، نوع طراحی آن برای کار در محیط های عملیاتی مختلف است. می دانید که در هر صنعت یا کارخانه، جابه جایی بار با وزن های متفاوت، امری بدیهی است؛ بنابراین، مدیران این محیط های کاری، سعی می کنند جرثقیل هایی را خریداری کنند که با وزن بار، متناسب باشد. به این ترتیب، وقتی می خواهید یک جرثقیل سقفی خوب و مناسب بخرید، این محیط کاری و عملیاتی مورد نظر شما است که مدل آن را تعریف می کند و محدوده قیمت ها نیز کاملاً مشخص خواهد شد.

انواع جرثقیل سقفی با توجه به ظرفیت حمل بار، در محیط های عملیاتی مختلف با شرایط متفاوتی استفاده می شود. در برخی از محیط ها، مقادیر زیادی از مواد شیمیایی، دود، بخارها، گرد و غبار و حتی رطوبت زیاد وجود دارد. محیط های کارگاهی و صنعتی دارای گرمای زیادی هستند. همه این عوامل می توانند بر دوام و ماندگاری جرثقیل سقفی تأثیر بگذارد.

با توجه به صحبت های فوق، اجزای جرثقیل سقفی باید از دوام و مقاومت بالایی برخوردار باشند تا بتوانند در هر شرایط محیطی، ماندگاری خود را حفظ کنند. تجهیزاتی که از متریال عالی ساخته شده باشند، قیمت گران تری نیز دارند. قیمت جرثقیل سقفی، با مواد و پوشش های مقاوم به خوردگی و زنگ زدگی، با ظرفیت حمل بالا، نسبت به مدل های ساده تر، گران است.

لازم به ذکر است که برخی از انواع جرثقیل سقفی باید در محیط های عملیاتی خطرناک، با مواد شیمیایی با بخارات مورد استفاده قرار بگیرند. این تجهیزات از فولاد گالوانیزه با پوشش های مقاوم به رطوبت و مواد شیمیایی ساخته می شوند، بنابراین، قیمت گران تری دارند. چنانچه می خواهید از قیمت جرثقیل سقفی مطلع شوید و مدل های موجود را بررسی نمایید، با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: خرید جرثقیل دروازه ای در اصفهان

تماس برای خرید جرثقیل سقفی و استعلام قیمت

الزامات ساختمانی و نوع استفاده، دو عامل مهم هستند که مشخص می کنند به کدام نوع جرثقیل سقفی یا دروازه ای نیاز دارید. چیزی که اهمیت دارد این است که باید این تجهیزات مهم و کاربردی را از بهترین تولید کننده جرثقیل سقفی خریداری نمایید. فرآیند ساخت و ساز این محصولات، پیچیده است و باید همه موارد استانداردسازی برای آنها اجرا شوند. از این جهت، هم برای خرید و هم برای استعلام قیمت جرثقیل سقفی، یک تولید کننده معتبر را انتخاب نمایید.

برخی از تولید کننده های جرثقیل دروازه ای و سقفی، محصولات خود را از هر نظر، پشتیبانی می کنند و خدمات پس از فروش را به مشتریان شان ارائه می دهند. ما نیز در این شرکت، تلاش خود را به کار گرفته ایم تا رضایتمندی مشتریان عزیزمان را جلب نمایید.

برای اطلاع از قیمت جرثقیل سقفی یا سایر انواع جرثقیل از تولیدکننده جرثقیل دروازه ای می توانید با کارشناسان فروش تماس بگیرید. استعلام قیمت خرید جرثقیل، پیچیده نیست و به زمان زیادی نیاز ندارد. می توانید با یک مشاوره خرید ساده، محصولات مورد نیازتان را سریع تر و آسان تر پیدا کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *