کاربرد جرثقیل سقفی در کارخانه های تولید

کاربرد جرثقیل سقفی در کارخانه های تولیدی

یک جرثقیل سقفی موانع محدودکننده بهره وری در کارخانه تولیدی را از بین می برد.برای نشان دادن موضوع، یک لیفتراک یا یک پالت‌بر را تصور کنید.این ابزارهای سیار، کاربردی و مقرون به صرفه هستند، اما یک نقص در مورد آنها وجود دارد که استفاده از این وسایل نقلیه را با مشکل مواجه کرده است.به طور خلاصه، این بالابرها به طرح کلی کف کارگاه محدود می شوند و همچنین امکان حرکت دادن آنها در جاهای باریک مانند راهروها نیست.

جرثقیل ها و بالابرهای سقفی همانطور که مشخص است در سقف نصب می شوند و جرثقیل آزاد است تا به سرعت، بالای راهروهای باریک و قسمت های مختلف کارگاه بدون مکث حرکت کند.علاوه بر این حرکت سریع، مکانیسم بسیار ایمن تر از بالابرهای زمینی است.به طور خلاصه، شما می توانید کارگران را بدون خطر برخورد با یک لیفتراک به کارخانه بفرستید و این به خودی خود یک مزیت عالی است.

بهره وری خود را با جرثقیل های سقفی افزایش دهید

در یک کارخانه تولیدی هیچ جزء مهمتر از جرثقیل سقفی نیست، زیرا این وسیله ای است که بار را بلند می کند، جابجا می کند و پایین می آورد.از کارخانه های کوچک گرفته تا کارخانه‌های غول‌پیکر، جرثقیل‌های سقفی به هزاران تأسیسات کمک کرده‌اند تا به پیشرفت‌هایی در ایمنی و بهره‌وری دست یابند.

جرثقیل های سقفی ابزارهای بسیار متنوعی هستند که به منظور جابجایی بارهای سنگین برای کاربردها و صنایع مختلف طراحی شده اند.صدها مدل جرثقیل سقفی وجود دارد و اکثر جرثقیل ها برای پاسخگویی به نیازهای یک برنامه کاربردی خاص بطور سفارشی ساخته می شوند.

برای اطمینان از انعطاف پذیری و تطبیق پذیری در کارگاه، محل ساخت و ساز یا کارخانه تولیدی ،مهم است که شما جرثقیل سقفی مناسب با عملیات را پیدا کنید.به عنوان مثال دهانه و ارتفاع جرثقیل های دروازه ای قابل تنظیم است که این به اپراتورها اجازه می دهد تا دهانه و ارتفاع را تغییر دهند.این برای کارگرانی که نیاز به بلند کردن مواد در مکان‌های مختلف دارند یا در حال بلند کردن موادی هستند که شکل و اندازه متفاوتی دارند بسیار مناسب است.

جرثقیل دروازه ای همچنین کاملا قابل حمل هستند، به این معنی که می توان آنها را از یک محل کار به محل دیگر یا از یک ایستگاه کاری به ایستگاه دیگر، به سرعت و به راحتی منتقل کرد.در واقع، اکثر جرثقیل های دروازه ای را می توان به صورت دستی توسط یک یا دو کارگر جابجا کرد.جرثقیل های دروازه ای آلومینیومی را می توان به سرعت مونتاژ و جدا کرد، که آنها را برای کاربردهای مختلف سایت ایده آل می کند.

جریان ثابت مواد را حفظ کنید: عملکرد خود را در اوج حفظ کنید

تاسیسات تولیدی باید جریان ثابتی از مواد را حفظ کنند – از مواد خام ورودی گرفته تا بسته بندی و حمل و نقل.تجهیزات بالابر با خدمات مناسب به شما کمک می کنند تا گردش کار شما در بهترین حالت اجرا شود و باعث می شوند وقفه در تولید شما ایجاد نشود.

حفظ جریان ثابت مواد در تاسیسات تولیدی کار غیرممکنی نیست.در واقع، با ابزارهای مناسب، می توان آن را کاملاً آسان کرد.با استفاده از تجهیزات بالابر مناسب برای برنامه خود، تولید را به حداکثر برسانید ، زمان توقف را کاهش دهید و سود خود را بهبود بخشید.

زمانی که کارگران شما به راه حل های مناسب مجهز شوند، گردش کار و ایمنی تا حد زیادی بهبود می یابد.ده ها سیستم جرثقیل سقفی وجود دارد که تولید را بهبود می بخشد و به حفظ جریان ثابت مواد کاری کمک می کند، اما کاربرد آنها متفاوت است.

ایمنی کارگران: با سیستم های بالابر مناسب از توقف کار جلوگیری کنید

مسلماً – ایمنی کارگران – مهمترین دلیلی است که ما شرکت ها را تشویق می کنیم تا جرثقیل سقفی را برای کاربرد خاص خود خریداری و نصب کنند.هدف از سیستم های بالابر سقفی جابجایی ایمن محصولات و بهبود کارایی است.اما دلیل دیگری وجود دارد که نصب و استفاده از نوع صحیح سیستم بالابر را مهم می کند و آن ایمن نگه داشتن کارگران و کاهش هزینه های هنگفت مرتبط با حوادث است.

امروزه، هنوز شرکت‌های زیادی وجود دارند که کارگران آن‌ها بارهای سبک را به صورت دستی بلند می‌کنند و هر روز به آمارهای آسیب‌های کارگران اضافه میشود.حتی بلند کردن بارهای سبک تر با وزن 25، 50 یا 75 پوند می تواند به دلیل حرکت یکنواخت بدن کارگر هنگام بلند کردن و حمل مواد، باعث آسیب شود.

نصب جرثقیل سقفی برقی مطابق با نیازهای خاص برنامه شما، هزینه های غرامت و روزهای بیماری، هزینه های پزشکی، زمان توقف کار و شکایت های احتمالی را به شدت کاهش می دهد.همچنین کارگران شما را در حین انجام کارهای روزمره ایمن تر نگه می دارد.

سخن نهایی

استفاده از جرثقیل های سقفی در کارخانه تولیدی، می تواند مزایای ایمنی متعدد و بهبود بهره وری را ایجاد کند.آنها کار کارکنان را به حداقل می‌رسانند، راه‌حل‌های آسان برای بالا بردن کالاها را ارائه می‌کنند و صدمات ناشی از بلند کردن نادرست و سقوط مواد را کاهش می‌دهند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *